top of page

תצוגת אופנה - תפור עליך

אז מכל העיסוקים בשבוע האחרון לא הצלחתי לשתף אתכם בתצוגת האופנה של ״תפור עליך״, "תפור עליך" היא תצוגת אופנה חד פעמית שהתקיימה לפני מספר ימים, במסגרת עמותת אלווין ישראל (המעניקה שירות וסיוע לאנשים עם מוגבלויות במספר תחומים) ובשיתוף בית הספר המקצועי לתדמיתנות ותפירה עילית "פרסייס" אותה הנחו סיוון פניני ואלעד זוהר. מדובר בתצוגת אופנה מיוחדת, כי מי שדיגמנו בה היו 12 נשים וגברים ודוגמניות עם וללא מוגבלויות שהשתתפו במטרה להעלות את המודעות לעמותה.


בעולם האופנה הבינלאומי כבר מבינים מזמן שגיוון זה לא טרנד או גימיק, אלא דרך מעולה לתת ייצוג לכלל הלקוחות והקהלים שצורכים ואוהבים אופנה. מסתבר שבישראל אנחנו לא רק מאחרים בשילוב של דוגמניות במגוון מידות או גילים, אלא גם בשילוב של דוגמנים ודוגמניות עם מוגבלויות.


בין הדוגמניות והדוגמנים שעלו על המסלול יש דוגמנית טרנסג'נדרית עם אוטיזם בתפקוד גבוה, דוגמנית ודוגמן נכים שיעלו על המסלול באמצעות כיסא גלגלים, דוגמנית נמוכת קומה, דוגמן בעל קביים, בני זוג עם אוטיזם בתפקוד גבוה, דוגמן עם לקות למידה מורכבת ועוד.


אנחנו רואים בעולם מגמה ששוברת את אידיאל היופי הקלאסי ומאפשרת לכולנו להזדהות עם מותגים שמייצגים יופי רחב ורחוק ממה שהורגלנו, וכמובן שאני לגמרי בעד מגמה זו.








(צילום: נופר חזן)


שמות המעצבות:

מורן ברזילאי

דינה מורנו

קטיה סולומטוב

שחף בן חור

ספיר שאקו

חופית וייצמן

אביה עומר

קארין סנדרוסי

שירן בן תורה



About Page

Hi, thanks for stopping by!

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page