top of page

VICTORIA'S SECRET ISRAEL

ויקטוריה׳ס סיקרט הוא מותג הלבשה תחתונה הגדול ביותר בארצות הברית. המותג ידוע בהשפעתו התרבותית על יחסה של החברה למוצרי הלבשה תחתונה, למשל בכך שהדגיש הלבשה תחתונה "סקסית" כמוצר אופנה מיינסטירימי והגביר את הקבלה החברתית של צרכנות יומיומית במוצרים אלו. ויקטוריה סיקרט מוכרת הלבשה תחתונה לנשים, בשמים, קרמים ומוצרי יופי בכ-1,000 חנויותיה ברחבי ארצות הברית והעולם, וכן באמצעות קטלוגים ואתר האינטרנט ושלה.

מותג ויקטוריה'ס סיקרט אונליין הושק ביום שני האחרון. ולפי השמועות במהלך חודש מארס בשנה הבאה יושקו שתי חנויות שכבר נבחרו המיקומים שלהם, כבר עכשיו אתן מוזמנות להיכנס לקישור שבעמוד האינסטגרם של ״ויקטוריה׳ס סיקרט ישראל״ להירשם ולהנות מעשרה אחוז הנחה למימוש!

אז מה יהיו המחירים? צריך לקחת בחשבון כאשר מתמחרים את המוצר, מעבר לעלות המוצר הישירה נכנסת גם עלות השילוח של המוצר ויש גם את נושא המע"מ בישראל. היתה עליהם ביקורת רבה על תדמית הרזון של המותג ועל המלאכיות בתצוגות שלהם. יחד עם זאת המותג התחיל לפני כמה שנים לעבור שינוי גדול מאוד בכל הנוגע לפיתוח התדמית שלו. בסופו של דבר רואים את זה בתוצאות העסקיות, שאחרי כמה שנים קשות שהיו לו הצליח להפוך את המגמה. הוא עדיין מוביל שוק בארה"ב. ובהחלט רואים גם במגוון הפריטים וגם באג'נדה השיווקית שהמותג מתכתב לחלוטין עם המגמות העולמיות ועבר שינוי מהותי. מתוך עמוד האינסטרגם של ויקטוריה׳ס סיקרט ישראל - החזון שלנו הוא להוביל את נושא התמיכה בנשים בעולם ולוודא שאתן נראות, נשמעות ומיוצגות בכל דבר שאנחנו עושים.

כקניינית קבועה של ויקטוריה׳ס סיקרט באל איי אני מודעת היטב למחירים ולכן אני גם יודעת להשוות בהתאם את המחירים של המוצרים, בהשוואה מלוס אנג׳לס למחירים שבארץ, ואני חד משמעית עפה עליהם! הייתי בטוחה שהמחירים יהיו גבוהים בהרבה מהמחירים שבארצות הברית! חד משמעית ממליצה להירשם באתר ולהרוויח גם עשרה אחוז הנחה על הרכישה הראשונה, בנוסף יש מחירי השקה עד לתאריך 14/12 בחצות.




Recent Posts

See All

Kanye West

המוזיקאי ומעצב האופנה קניה ווסט חצה את הגבול לאחר הציוץ האנטישמי שלו כנגד היהודים, כולנו כבר התרגלנו לאמירות וההתנהגות של קניה, כהרגלו של הראפר ליצור סביבו המון שיח ונוכחות בעולם האופנה ובכלל, אבל כנר

About Page

Hi, thanks for stopping by!

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page