top of page

winter 2022\2023



העונה החורפית היא המרגשת ביותר מבחינה אופנתית! השרוולים הארוכים, העליוניות האלגנטיות ושיטות לבוש בבצל או שכבות מביאות איתן כל כך הרבה שילובים מדליקים ואפשרויות!

אחד הטרנד החורפי האהוב ביותר הוא הפרינט המשובץ לא מדובר בטרנד שלא נראה בעבר ככה שכל אחת תמצא פריט משובץ בארונה שעכשיו חזר להיות שיא האופנה.

נחש, קרוקודיל, זברה, נמר וטיגריס, כל מגזיני האופנה מציינים זאת כטרנד חורפי, המגמה החייתית הפכה להיות כזו קבועה שמדלגת בקלילות מעונה לעונה ולא נראה שמתכוונת להיעלם בזמן הקרוב.

בעונות החורף הנוכחית נראה שכמעט הכל הולך. ראשית, פלטת הצבעים החמים שכוללת את גווני החום, הבורדו, ירוק בקבוק, כחול נייבי וכן הלאה.


למרות שכובעי הצמר הוא הבחירה הקלאסית לחורף, אל תפחדי להתנסות עם סגנונות של כובעים. כובעי הקלוש בסגנון שנות ה- 20 יראו מאד אלגטים, נשיים ורומנטים, כובעי בייסבול, אבל הכובע הכי טרנדי החורף הוא כובע הברט!

צעיף זו דרך קלה ובטוחה להכניס קצת צבע ופלפל לתלבושת החורף. צעיף יפה יכול להחליף שרשרת ולתת את אותו אפקט. אפשר לקשור אותו בצורות מגניבות שונות, לשחק עם גדלים שונים של צעיפים וכמובן עם המון צבעים, טקסטורות והדפסים.


אחת הסיבות שבגללן אני נהנית להתלבש בתקופת החורף היא האפשרות ליצור אאוטפיטים שכוללים משחקי שכבות. מלבד הצורך הפרקטי בלבישת שכבות בחורף על מנת להתחמם, יש להן כמה יתרונות ביצירת מראה אסתטי ומתוחכם. שימוש בפריטים באורכים שונים, שילוב בין טקסטורות ובין צבעים יוצרים עניין באאוטפיט. בנוסף, את יכולה להשתמש באותם הפריטים בדרכים שונות, ליצור מגוון רחב יותר של אאוטפיטים ולהשתמש במלתחה מצומצמת יותר. יתרון נוסף שיש ליצירת מראה שכבות הוא בכך שהשילוב בין הפריטים יוצר קווי מתאר שמוסיפים אורך, ועל כן מחמיאים כמעט לכל מבנה גוף.


בשביל ליצור שילוב מוצלח בין אורכים שונים של פריטים, צבעים וטקסטורות כך שהאאוטפיט יראה עשיר ומעניין חשוב שהשכבות שאת לובשת יראו אחת מעל השנייה. ניתן לעשות זאת בדרכים שונות ,לבישת מעיל או ג׳קט פתוח, הפשלת השרוולים, כפתורים פתוחים בחולצה, בחירת פריטים באורכים שונים כך שאחד יוכל להציץ מתחת לשני ועוד. כך גם תצרי באאוטפיט קווי מתאר אורכיים שיוסיפו אורך לגזרה הכללית. לגולף יש טקסטורה עם קווים לאורך, לחולצה יש כפתורים לאורכה ולבלייזר יש דש בצדדים שאף הוא יוצר קווי אורך

משחקי שכבות יכולים לכלול גם פריטים מעונות שונות ובסגנונות שונים. שילוב פריטים מעונות שונות היא דרך נהדרת להשמיש את הפריטים במלתחה שלך בכל השנה ולא רק בעונה מסוימת. לדוגמא – שילוב בין גופייה קיצית עם סיומת רקומה שמציצה מתחת לסריג חורפי. דרך נוספת להשמיש פריטים שונים במלתחה שלך באמצעות שכבות היא שילוב בין פריטים בסגנונות שונים, כמו לדוגמא – שילוב בין ג׳קט ג׳ינס או חולצת ג׳ינס יומיומיים מתחת למעיל או בלייזר בגזרה יותר מחוייטת ואלגנטית.


לסיכום, עונת החורף מביאה איתה המון מגמות ובשורות מרגשות. עם זאת, מצד אחד חשוב להעז ולנסות ומצד שני להיות נאמנות לעצמנו ולברור את הטרנדים המתאימים והמחמיאים לנו. קו דק עובר בין פאשניסטה לקורבן אופנה וחשוב להפעיל שיקול דעת ולבחור את הפריטים המתאימים לאופיינו ואישיותנו.



Recent Posts

See All

Kanye West

המוזיקאי ומעצב האופנה קניה ווסט חצה את הגבול לאחר הציוץ האנטישמי שלו כנגד היהודים, כולנו כבר התרגלנו לאמירות וההתנהגות של קניה, כהרגלו של הראפר ליצור סביבו המון שיח ונוכחות בעולם האופנה ובכלל, אבל כנר

About Page

Hi, thanks for stopping by!

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page