top of page

פריטים שחובה בארון

פריטי חובה הם הפריטים שמשלימים לנו את ההופעה, שתמיד שם כדי להציל אותנו כשאנחנו תקועות.

פריטים שתמיד באופנה לא משנה באיזה תקופה הם תמיד יהיו לבישים, בגוונים נורא בסיסיים שמשתלבים ויוצרים את האאוטפיט המדויק, הם ממש לא חייבים להיכנס לרשימת הטרנדים כדי להיות עכשווים כי עצם היותם ״פריטי חובה״ מסמלת את המחויבות שלהם בארון.


לא צריך סגנון אופנה מסוים בכדי לדעת שהפריטים האלו הם מה שנכון עבורך ספציפית, לצורך העניין: ג׳ינס גזרה ישרה, גבוה. את הג׳ינס הזה אנחנו נשלב עם טי - שירט קצרה / ארוכה בכל גוון של צבע שנבחר לנו, אם זה מכופתרת, טופ, כתף אחת ועוד מגוון של חולצות.

דוגמא נוספת: חליפות, ספציפית על עצמי אני יכולה להגיד שחליפות הן הפריטים שהכי נלבשים אצלי!

חליפה לאו דווקא תילבש כחליפה, נוכל לשלב את המכנס המחוייט עם הטי - שירט בגוון שנתאים לו והסניקרס הלבנה. הבלייזר יוכל להשתלב עם הג׳ינס הגבוה, ונעל העקב המדויקת.


כולנו בטוחות שמה שיש לנו בארון זה הפריטים הכי חמים, הכי לבישים, הכי משתלבים!

אבל האם יש לנו את הבסיס שחובה בכל ארון?


הפריטים שחובה בארון:

חליפות - חליפה היא שני הפריטים בין השימושיים שיש, כמו שציינתי למעלה, היא משתלבת כמעט עם כל דבר אם זה כחליפה ואם זה כפריטים לחוד.



ג׳קט ג׳ינס לא קונבנציונלי - לרובנו יש ג׳קט ג׳ינס בארון, אבל היופי שבפריט הלבוש הזה הוא לרכוש אחד ייחודי! כזה שלא לכולם יש, באופן כללי ג׳קט ג׳ינס או בין הפריטים שממש לא נלבשים כ-״טרנד״ ותמיד משלימים את אאוטפיט הנכון.



עקב שפיץ - עקב שפיץ בעיניי הוא סופר אלגנטי, סקסי, חד משמעית משתלב עם הרבה מאוד אאוטפיטים! הוא נותן מראה נשי וקלאסי.



ג׳ינס גבוה - ג׳ינס מותן גבוה גזרה ישרה, הוא בהחלט הג׳ינס המדוייק עבור רובנו. ללא ספק ג׳ינס משתלב עם 90% מהחולצות, ו90% מהנעליים. ג׳ינס משמעותו חלק בלתי נפרד מהארון שלנו.



סניקרס - סניקרס לבנה היא הנעל הכי לבישה אצלי בארון! אני מוצאת לנכון לשלב אותה עם חליפות, חצאיות, פוטרים, ג׳ינסים וכל פריט לבוש אחר!



חולצה מכופתרת - חולצה מכופתרת תמיד שם כדי לתת לכן את המראה הנקי, האלגנט, המכופתרות הן חלק בלתי נפרד מהארון שלי. יכולת השילוב בין מכופתרת לפריט לבוש אחר היא סופר פשוטה! חצאיות, ג׳ינסים, מכנסי עור, מכנסי אלגנט כמובן ועוד פריטים נוספים.



שמלה שחורה - השמלה השחורה היא ה - פריט חובה בארון! שמלת מיני, שמלה ארוכה, כתף אחת ועוד מגוון של שמלות בייסיק.



חגורה - חגורה היא פריט חד משמעית חובה, היא משתלבת על ג׳ינס, חצאיות, ג׳קטים (במותן) והיא נותנת טאץ׳ משמעותי באאוטפיט.




About Page

Hi, thanks for stopping by!

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page