top of page

אאוטיפיטים מדויקים ומעוררי השראה

כשאת צריכה לצאת, ואת ניגשת אל הארון ורוצה להרכיב אאוטפיט, מאיפה את מתחילה? האם את בוחרת זוג נעליים שהכל צריך להתאים אליו? או שאת קודם כל בוחרת את הבגד עצמו ואז מוסיפה אקססוריז, נעליים וכל השאר? לא משנה באיזה דרך את עושה את זה, סביר להניח שיש ימים שפשוט אין לך השראה.

אאוטפיט מדויק ומעורר השראה בעיני הוא האאוטפיט שתלכי איתו ברחוב, במקומות ציבוריים או אירועים חשובים, ויסתכלו עלייך ויחשבו: ״האם היא אשת אופנה? ממי או מאיפה ההשראה שהיא לוקחת? הייתי רוצה להתלבש כך״.


אאוטפיט מדויק מכיל בתוכו מחשבה רבה, תעוזה, המון ביטחון ואהבה עצמית, כאשר אני מביטה באאוטפיט מעורר השראה בעיני אני מביטה גם על מי שמאחוריו, אוטומטית אני מקבלת כמו ביטחון ותעוזה ללבוש את אותו האאוטפיט, אני כבר מקבלת בראש רעיונות איך אני משדרגת אותו עוד יותר ומשלבת את הפריטים שבו לא רק באותה הצורה שהם משולבים, לצורך העניין: אני חושבת איך אני ילבש את החולצה הכחולה המכופתרת עם הצווארון עם צווארון משובץ קשירה בגוון שחור לבן ואשלב את שניהם עם צעיף פסים בגוונים חומים חורפיים.


בחרתי בשבילכן בפינטרס מספר אאוטפיטים מעוררי השראה וסופר מדויקים בעיני.













About Page

Hi, thanks for stopping by!

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page