top of page

Hermés

תצוגת מסלול אביב - קיץ 2023 לנשים הייתה סופת חול בפריז העונה - פשוטו כמשמעו. קורז' פתחה את התצוגה במטוטלת ענקית שהניעה את החומר קדימה ואחורה על הבמה; רוצ'ס עטפו את בד הרקע שלהם כדי להיראות כמו מרחב סהרה; ולאחרונה, תערוכת אביב - קיץ 2023 של הרמס נפתחה הבוקר בעיר האורות פריז עם דיונה לבנה ענקית שדוגמניות נאלצו לנווט בה כדי לעקוב אחר המסלול. (הם ענדו סנדלים שטוחים וחסונים, אז זה לא היה כל כך גדול לשאול) האם עולם האופנה משחק עם פנטזיות המדבר הניאון? האם זה נותן שירות קצת יותר מדי מדוייק, לשווקי היוקרה המשגשגים של חצי האי ערב? או שזה באמת עניין של "חולות דרך שעון החול", שבו החיים קצרים אבל האמנות ארוכים, והחובה היא לחיות יפה... וללבוש דברים שנמשכים?


זה לא סוד שהרמס הוא המאסטר של אריכות ימים, תיקי הבירקין והקלי הנחשקים שלה נרכשים באופן שגרתי ומחליפים כמו קרנות נאמנות. המנהלת הקריאטיבית של הבית הצרפתי, Nadège Vanhee-Cybulski, לא צריכה לדאוג לגבי הלהיטים האלה, הערך שלהם לא הולך לשום מקום בקרוב - אז במקום זאת, המעצב סיפק סדרה של תיקי כתף עגולים מעור חלק ומבריק. הם נקראים לעתים קרובות "תיקי נווד" וזו לא בחירת מילים מקרית כאן, מכיוון שהם שימשו כאביזר אולטימטיבי לתלבושות פרקטיות באותה מידה. הבגדים על המסלול נועדו להרפתקאות (אם כי זוהרות מאוד) הודות לשליפות מצנח שנחשפו דרך שמלות חתוכות ומעילי טרנץ' בגזרה חכמה. שמלות סינר מעור בצבע דיו - אחת מבריקה, אחת בעלת מרקם - מעניקות סוג חדש של שימוש ל-LBD הקלאסי, וטכניקות מקרמה מעודכנות הופכות קשרי ערסל לצלליות גוף שנטועות יותר בחוזק מסוגל מאשר משיכה מינית חד פעמית.


האירוניה, כמובן, היא שחלק מהבגדים היציבים לכאורה הללו הם חלקי ההשקעה המחושלים ביותר עלי אדמות. קשה לדמיין שמישהו באמת צריך שמלת הרמס שיכולה להיות גם מצנח שיוכל להיות גם אסדת סירה. עם זאת, אלו זמנים מוזרים, ואם המוטו של הצופים הוא "היו מוכנים תמיד", מקצועני האופנה בעולם עושים את זה טוב יותר: "תמיד היו מנבאים". הרמס יודעת שבעתיד הלא רחוק, יוקרה חייבת להיות חלק מכוח חיים הוליסטי כדי להישאר נחשקת, ושמלת המיני מעור עם צמת חץ וקשת מלפנים? זה בעצם נותן לנו ולמטרות המלתחה שלנו חיים.


 

HERMÈS

SPRING - SUMMER 2023























About Page

Hi, thanks for stopping by!

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page