top of page

Fashion Week Paris Spring 2022 Couture

שבוע האופנה זה תמיד משהו חשוב שעלינו לדבר עליו, אני רואה בשבוע האופנה כ״תחזית אופנה״ עבורנו, איך תתקדם האופנה, מה מצפה לנו בחנויות המותגים. מותגי העל הציגו בפנינו בשבוע האופנה קולקציות קוטור מרהיבות מלאות בהשראה, בחרתי לסקר לכן את חלק מהתצוגות שאליהן התחברתי.

את כל התצוגות ניתן לראות באתר: https://www.vogue.com/fashion-shows


(עיצובים מתוך התצוגה, צילום: ״ווג״)

״שאנל״ - אני רק אגיד לפני שאני מתחילה לפרט, אני פשוט התחברתי נורא לקולקציה שהציגו ״שאנל״, חד משמעית הסגנון והטעם שלי בלבוש. מעצבת הקולקציה וירג׳יני ויאר בשיתוף פעולה עם חאווייר וילהן הציגו השבוע פריטי לבוש מרהיבים, מלאי השראה שמשדרים אופנה איכותית, כפי שניתן לראות ״שאנל״ שמה דגש לגבי הגזרות המחויטות, סופר נשיות ומדויקות. בראיון שנערך בין וירג׳יני ל״ווג״ היא מספרת שנלקחה השראה משנות ה-20, וניתן לראות זאת גם בקולקציה עצמה. אני חושבת שהקולקציה טובה, סוגי הבדים שנבחרו, הצבעים העדינים שמוצגים, סגנון סופר אלגנטי ומרשים.


(עיצובים מתוך התצוגה, צילום: ״ווג״)

״סקיאפרלי״ - בית האופנה סקיאפרלי מוכר בעיקר בגלל העיצובים הסוריאליטים ששומרים על הקו האומנותי שיצרה אלזה סקיאפרלי לפני כמה עשרות שנים. סקיאפרלי תמיד היה נחשב לבית אופנה בעל חדשנות ותעוזה בעולם האופנה, לא היה ניתן לפספס זאת בעיקר על המסלול של שבוע האופנה בהם הוצגה הקולקציה המטורפת שכללה אביזרי אופנה בעלי נוכחות רבה, תכשיטים מודגשים, קולקציית לבוש סופר מרשימה בעיניי בעלת אמירה וחד משמעית מציגה בפנינו מהי אופנה.


(עיצובים מתוך התצוגה, צילום: ״ווג״)

״ג׳מבטיסטה ואלי״ - מעצב האופנה האיטלקי ג׳מבטיסטה ואלי יצר קולקציה רומנטית בטירוף, סקסית ומדוייקת. קולקציית הקוטור של ואלי מרשימה בצורה יוצאת דופן בעיניי, השמלות מלאות בהשראה ויצירתיות! ניתן להבחין ברמת הדיוק של סוגי הבדים ושכבות הטול בשמלות, העיצובים עצמם כל כך יפים ונכונים שאני חד משמעית רואה את עצמי נכנסת באהבה ענקית אל תוך אחת מהשמלות המרהיבות האלו!


(עיצובים מתוך התצוגה, צילום: ״ווג״)

״ויקטור ורולף״ - ויקטור ורולף, מעצבי אופנה הולנדיים, נחשבים למעצבי האופנה ואמנים מבין הטובים בעולם האופנה, בעיקר בגלל האמנות והדרך בה היא מתבטאת באופנה. בראיון למגזין ״ווג״ סיפרו ויקטור ורולף שהקולקציה נוצרה בהשראת ערפד מתוך הסרט ״נוספרטו״ (סימפוניה של אימה), בנוסף סיפרו שקיים משפט מתוך הסרט ״לאשתך יש צוואר יפה…״ וכפי שניתן לראות בעיצובים את הכתפיים המודגשות והדרמטיות אשר מופיעות לאורך כל התצוגה. קולקציה סופר מעוררת השראה בעיניי אני חושבת שאופנה היא הרבה מעבר ללבוש. היא שפה, היא כלי שבאמצעותו אנו מבטאים את ה״אני״ שלנו, וכאשר בית אופנה מציג בפנינו אופנה עם אמנות רבה זה רק מייחד ומדייק את בית האופנה עצמו. כאשר מתבוננים בקולקצית הקוטור של ויקטור ורולף מבינים שמדובר באמנות עם סיפור מאחוריה וזה רק סיקרן אותי לחקור ולקרוא על התצוגה המרהיבה הזו ועל מה שעומד מאחוריה.

About Page

Hi, thanks for stopping by!

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page